-

Efter jag skrev det andra blogginlägget somnade jag. Så jävla skönt! Dock var jag riktigt förvirrad, sådär som man är efter en powernap..
Efter jag vaknade gick jag ut med Rocky, träffade Nathalie med hennes hund, så vi gick promenad tillsammans, och var ute rätt länge ;) Sen har jag städat rummet. Nu sitter jag bara och chillar.
.
Gästerna ska komma 7, alltså om 1 min. Och jag sitter här i mjukisbyxor, tshirt, osminkad, uppsatt hår som är lockigt så att jad dör osv. Smart tjej! Men orkar verkligen inte fixa mig.... Å, jävla ilandsproblem jag har..
Puss.
Bild i repris (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: men söt du är!!

2012-04-22 @ 20:06:05
URL: http://idachedbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0