I understand. I just don't care.

Har varit hemma ett tag, typ i 2 timmar. Har ätit och typ somnat. EJ bra!
Jag måste duscha, fixa kläder tills imorgon och plocka upp alla påsar från mitt rum, fml.
Jag har typ 100 st vanliga påsar, asså från H&M, Gina, Glitter, Salt osv. Dom låg i en stor kasse, som jag skulle slänga, eftersom när jag möblerade om så hittade jag dom, och sen skulle jag slänga dom. Fråga mig ej varför jag samlade på påsar...
Men såklart så tappade jag ut hela kassen, så nu ligger det typ 100 påsar på mitt golv. Orkar somsagt inte med mig själv! Kbry, men jaja.

Imorgon så börjar jag 08.10 och slutar 10.45, naajs!
Ska dra till subway och äta lunch, standard. Sen åka hem, chilla. Och sen kommer Markus runt 4 typ..? Aja.
Sen när han har dragit hem, så ska mamma och jag åka till Ikea och kolla på säng. Eller jag ska bestämma mig för vilken, så ska vi köpa den. Så kommer den om ca 1 vecka. Längtar!!
Fyfan vilket kbry inlägg, men kbry på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0