Min dag

Jag började min dag med att fixa mig osv. Sen tog jag bussen till Sollentuna c, och träffade Isabella! Så det var najs, har alltid kul med henne! :) Men jag skulle kolla på ett par jeans, Dr.Demin ni vet? Typ som alla har, aja dom fanns inte i låg midja så det blev inga... Men måste hitta! För mina svarta är så urtvättade och sönder så att det är fult.
.
Men sen så typ tågluffade vi runt lite..? Aja, vi satte oss på en random buss, sen ett tåg och åkte runt lite. Vi har inget liv :$ Men sen när vi kom tillbaka till Sollentuna kollade vi på Rayban osv. Gick också till Stinsen för att kolla. Dom hade dock inte så många modeller, men jaja. End of story.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0