Min dag!

Tjääna.
Idag vakna jag runt 9 typ, fixade mig och drog till Markus runt 11. Vi åkte till Sollentuna, Stinsen, hem till mig och sen hem till honom. Vi har gjort lite allt möjligt. Men vädret sög ju, ovanligt? Nej. Har regnat hela dagen, weey. Men då får jag använda mina hunters, wiiee.
 
Nu sitter jag och letar fram Hannah Montana season 1 och ska ladda ner det. Har typ blivit beroende. Nej, men det är fan roligt och man blir glad av det.
 
Imorgon är det skola, börjar halv 10, så klagar ej. Men klagar däremot som fan på att vi slutar halv 4. Jag blir seriöst deprimerad, skolan förstör allt. Aja.
 
Ska duscha nu, skypa lite, kolla på Hannah Montana sen sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0