Bekännelser

Älskar mentos! Kan äta flera stycken, får dock ont i magen. Åt en rulle nyss (y)
Hatar lakrits. Vilket dumhuve kom på den smaken? Usch.
Älskar när någon jag står nära, tex. Alma, Markus eller någon annan kompis som jag står nära, säger att dom älskar mig helt random. Eller bara smsar/ringer för det. Underbart!
Får ångest/panik när jag inte har något att göra, typ när jag bara sitter hemma i sängen. Å, hemsk känsla!
Längtar som fan tills London! Bara 9 dagar kvar nu :')
Har alltid på mig min guldiga och silvriga snodd på höger armen, ger otur annars.
Har helt fastnat för Ed Sheeran's låtar! Så bra och underbara.
Fast min absoluta favoritlåt just nu är ''Summer paradise - feat. Sean Paul
Har aldrig bränt mig, alltså utav solen. Så använder typ aldrig solskydd.
Älskar när Markus kittlar mig, fastän jag typ sprakar och slår honom, mendans jag skriker nej :$ Men älskar det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0