Jag började kolla på film. Sen så smsar Markus och frågar om han kunde komma, och såklart kunde han det. Det var runt 9 typ. Så vi fortsatte att kolla på filmen ''The girl next door''. Den var faktiskt bra, eller mest rolig dårå :)
Vi myste & bara chillade. Sen drog han hem runt 11 tror jag..? Måste bara säga att jag har den bästa pojvännen i hela världen. Försök att slå det ni! ;)

Jag tror att jag ska sova snart också. Fast ligger typ redan ner och halvsover. Det luktar Markus :') Sitter typ och luktar på kuddarna. Nej, men skoja. Eller skoja typ inte.. Aja, jag är så jävla trött!
Men måste bara ladda ner en film först :)
Puss.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv; jag mår toppen, sj? :)

2012-04-30 @ 09:17:44
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/
Postat av: Nathalie Tegelstam

Sv;härligt :)

jag får se, ska iallafall träna snart. Själv då? :)

2012-04-30 @ 10:42:46
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0