-I would die for you -Oh thanks dude.

Sammanfattar allt snabbt.
I fredags var jag på grönan! Det var grymt kul! Träffade också Markus en snabbis på kvällen, för han åkte till Norge dagen efter.
I lördags sov jag bort hela jävla dag. Skönt som fan faktiskt! Vaknade typ 17.00..? Åt frukostlunchmiddag eller vad de nu än heter, duschade och sen drog hem till Alma. Sov där. Hon åker ju bort i 2 veckor, utan att kunna sms/ringa osv :'( Eller aa, smsa lite.
Söndagen gjorde jag inget speciellt.
Igår var jag på bio med Ida, vi såg filmen Lol. Rekomenderar den till alla! Eller kanske mest tjejer ;) Men jaja, ni fattar. Sen på kvällen sov jag över hos Elsa! Det var riktigt kul.
Idag var jag hos Elsa först, sen har jag bara varit hemma.
End of the story igen. Fyfan va tråkig jag är som bara bloggar såhär, men ska bättras.
Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0