9 Bekännelser

Jag ställer 23 alarm varje morgon, annars vaknar jag ej. Och JA, det stämmer, ränade nyss.
Jag är extremt mörkrädd!
Jag har lätt för att gråta, inte typ när jag gör illa mig, utan annars, om ni fattar..? Aja, sjukt jobbigt i alla fall!
Äter inte frukost, men när jag tex. sover över hos någon så äter jag. Typ lättare då, vet ej varför.
Älskar emoji smileys! Asså på iphone. Så sjukt... ja venne, roliga, gulliga, allt! :')
När jag får en favoritlåt, så gör jag en egen spellista för den på spotify, och lyssnar sönder! Dock bara i någon/några veckor, innan jag tröttnar helt.
När jag blir övertrött, blir jag typ bara jobbig..? Kan inte vara tyst då.
När jag äter sallad, asså nivet typ grekisk, pastasallad osv. Så dränker jag det i dressing, så sjukt gott! Man ser typ inte ens självaste salladen :$
Jag älskar att äta bara makaroner med smält smör på! Så sjukt gott :') Ni borde testa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, makaroner med smält smör? Fy fan vad vidrigt det låter xD

2012-05-15 @ 14:34:08
URL: http://theblackcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0