Cool story bro. But seriously, i don't give a fuck.

Sitter ute och pluggar. Var soligt för ett tag sen, solen försvann typ nu...? Aja, satt i alla fall på mig en tjocktröja :)
Ska skriva en fucking saga, orkar inte! Och ja en saga. Typ en sån som man skrev i 1an, med prinsar och prinsessor. För min svenska lärare tror typ att vi är 7 år. Men jaja.

Min dag blev inte så hemskt som jag trodde att den skulle bli imorse, hehe. Dagen var ganska seg, men ändå helt okej. Det var bra väder i alla fall! :')
Sen så kom Markus förbi, oh han hade godis. Så jag fick :$ Blev typ asglad! Har varit sugen på choklad hela dagen, standard.
Men nu måste jag fortsätta skriva min saga..
Puss.

Kommentarer
Postat av: DANIELA

Kan ju fråga dig på face eller nåt haha men aa, men vart har du köpt tjocktröjan? Sjukt fin!

2012-05-07 @ 19:16:43
URL: http://daniielas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0