Om igår - Valborg

Det började med att vi åt middag hemma hos några. Sen så möttte jag Isabella vid stationen, vi åkte hem till mig. Satt vi datorn, chillade osv. Sen drog vi till Norrviken, och var där nästan hela kvällen. Vi träffade lite människor också. Dock råkade jag och Markus gå om varann, men jaja. Sen så började vi dra oss hem runt halv 11 typ..? Eller 11, kommer ej ihåg. Vart lite utelåst osv. Chill! Fast nä...
Men jaja, sen så skulle Isabella hem, vi skjutsade henne till Sollentuna. Och sen ringde min bror och sa att Markus hade kommit hem till oss.
Så när jag kom hem så var Markus där, najs! Han var inte här så länge, eftersom dom var bortbjudna och hans mor trodde att han var ute med dom. Men det löste sig! :) Båda var ändå trötta, så vi satt bara i sängen & snacka.
Sen så när han drog hem, så somnade jag som en stock.
End of the story.
.
Blev lite ändrade planer..

Kommentarer
Postat av: Almaaaaaaa

"Vi träffade lite människor också." jag känner mig speciell..

2012-05-01 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0