I'm young. I spend most of y time online. I have private things on my phone. I go to bed late and i'm crazy about one person.

Oj, har glömt att blogga helt! Men har haft andra saker att göra också!
Igår efter skolan åkte jag somsagt till stallet. Åkte hem, vet ej vilken tid, men jaja. När jag kom hem duschade jag, sminkade mig osv. Sen så drog jag till Markus :)
Först chillade vi lite, sen så kollade vi på film. Forrest gump, den var bra! :) Dock lite lång, så efter ett tag blev vi trötta så skulle vi gå och lägga oss. Så när skulle gå och lägga oss, så blev vi pigga, standard. Man blir alltid mycket piggare efter man borstat tänderna, tagot bort smink osv ;) Men jaja. Så myste vi och bara chilla ett tag, sen satt vi på en film. Kollade lite på den tills vi blev trötta, och somna tillslut!
Jaja, sen så när vi vakna så chillade vi mest, gjorde mig i ordning och sen drog hem :)
Gör ej så mycket just nu, puss.
577859_347371508658874_100001580821043_951921_1511866488_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0