-

Eh, haha förlåt om jag inte har bloggat. Men har ej orkat! Men nu ska jag börja igen (y)
Sitter just nu i mitt fönster, haha. Men mitt hår måste torka :( Och det är så jävla varmt ute så jag dör! Glad tjej!
Alma sitter och äter chips, ska strax också ta ;)

I torsdags var jag med Markus. Vi kollade på High school musical igen... Dom är asbra!
Sen åkte mamma och jag till Ikea och kollade på säng. Vi köpte en & fixade hemleveransen. Så den skulle komma dagen efter, alltså igår :)
.
Och igår så jag först i stallet, möte där osv. Sen åkte jag hem. Fixade min säng :') Inte för att skryta, men fixa ALLT själv.. :') Aja, sen kom Alma, och vi prata, garva och kollade film. Somnade igen som vanligt mitt i filmen...
Men den var asrolig!
Så jävla rolig :')
.
Ska åka till Sollentuna. Sen senare ikväll ska jag till Markus.
Puss.
XD

Kommentarer
Postat av: mw

Jag är ledig Måndag och Tisdag ! :) sj ?

2012-04-28 @ 20:52:32
URL: http://michwaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0