Bekännelser

Jag älskar varm & avslagen cola!
Mina föräldrar är skilda
Jag älskar överraskningar
Har sjukt många tvångstankar! Skitjobbigt..
Jag suger verkligen på engelska
Hatar när folk säger att jag ska lugna ner mig
Jag somnar alltid på skype när jag snackar med någon sent på kvällen/natten!
Jag längtar tills sommaren & när jag får myggbett, typ de bästa som finns!
Jag sover med duntäcke året om! Gärna 2 stycken!
Har 11 par converse, eller typ 12 :$ Har tappat räkningen
Jag vill ha en pingvin..
Kan inte gå på flygplanstoaletter, så får alltid hålla mig dom sista timmarna på flyget
Jag tål verkligen INTE folk som knäcker sina fingrar eller vilken kroppsdel som helst. Får panik





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0