Dag 1 - Berätta om mig själv

Eh ja.. Jag heter Anna, är 14 år. Alltså 98a. Går på Norrvikensskola, och tycker den är sådär.
Mina föräldrar är skilda, min mamma bor i Viby, och min pappa bor i närheten av Kista. Men bor alltid hos min mamma, och är hos pappa någon dag under helgen. Har också en brorsa, han är 19, fyller 20. Alltså 92a.
Hos min mamma har jag en hund, som heter Rocky.
Jag är typ en person som oftast är glad! Har såklart dåliga dagar, men vem har inte?
Jag vet inte vad andra tycker om mig, det får ni fråga dom om. Det finns såklart några som gillar mig mer, och några som säkert ogillar mig. Haters gonna hate, and i don't care. Men umgås bara med dom jag tycker om ;)
Har en pojkvän, Markus. Vi har typ varit tillsammas i 8 snart 9 månader. Och jag är nog världens lyckligaste tjej som har honom!


Jag har även min bästa vän Alma! Och såklart massa andra bra kompisar som jag litar på. Men det kommer jag skriva om senare..
Jadu.. På fritiden är jag i stallet & umgås med kompisar och pojkvän. Nu kommer jag inte på något mer att skriva om... Fråga om du undrar något.
Story of my life. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0