Godmorgon!

Ligger just nu i sängen och bara chillar. Alma målar sina naglar ;) Laddar också ner en film, och den är typ klar om 5 min :)
Men igårkväll kollade Alma och jag på The notebook. Jag somnade dock i mitten ;) Men så som hon förklarade den, så var den asbra!
Sen väckte hon typ mig runt halv 2...? Av att hon hade råkat putta ner Ben&Jerry glassen på golvet, och den hade smält... Det var mys! Så då fixade vi det, sen tog bort smink osv. Och vi somnade typ 2-alv 3 kanske :)
.
Idag ska jag först till stallet, runt 2 typ. Och sen senare runt kvällen kanske runt 7-8 drar jag till Markus och är där under kvällen! :) Men nu ska vi kolla på film, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0