It's really amazing how one person can change your mood and give you a smile.

Hej! Kom hem för typ en timme sen, var ju somsagt hos Markus.
Först så typ runt kvart i 8, eller jag vet inte, men tyå då. Så drog vi ner till Ica och köpte godis & cola.
Sen skulle vi hem till honom, och påvägen mötte vi min bror & hans tjej, som var ute med Rocky. Och då tog vi honom istället ;) Så han fick följa med till Markus. Han typ älskar att vara där.
.
Men vi chillade bara & myste. Vi kollade på Disturbia, orkar inte förklara vad den handlar om, men den var bra! Och läskig i slutet ;) Sen tog jag 23.37 bussen hem, orkade inte gå.. Lat? JA!
.
Så nu sitter jag här i sängen, chattar med Ida. Underbar tjej! :') Och lite med Markus nyss. Borde gå och lägga mig, ska upp ganska tidigt. Men orkar inte sova ;)
Min mun är typ sne...(y)

Kommentarer
Postat av: idis

du är underbar :*

2012-04-22 @ 01:14:45
URL: http://idachedbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0