Om igår!

Min uppdatering var ej så bra igår. Men jaja. Runt halv 3 tog jag bussen och tåget till Sollentuna med Alma och Victoria! Dock skulle Alma möta sin mamma när vi kol fram. Men jag hade såklart kul med Victoria också! :) Vi snackade mycket, åt Subway :') & ja, jag åt där för 3dje gången på typ några dagar...? Men aja, sen på vägen hem så garva vi så mycke, så åå va kul det var!
.
Sen var jag hemma kanske 50 min innan jag drog hem till Markus. Typ vid 18 :) Jag tog med Rocky, standard. Men jag åt där, vi kollade på film, myste, sen spela tvspel innan jag drog (y) Var typ bäst!
Sen så kom jag hem vid 12, satt lite vid datorn och sen somnade jag ;)
Puss.


Kommentarer
Postat av: mw

hehe lungt ! :)



Jag har varit på bio , fikat med mamma och hennes vänner och ska få hem lite kläder kanske .



SV; hur är vädret hos dig ? sjukt varmt !

2012-04-29 @ 16:14:39
URL: http://michwaag.blogg.se/
Postat av: M O A

Hej, hur mår du idag? KRAM

Ha en suverän kväll. ;)

2012-04-30 @ 13:41:40
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0