En tripp till sjukhuset igår

Hehe, igår så skulle Ida och jag gå/åka longboard från Sollentuna c till Stinsen. Hon gick och jag åkte dårå..
Och då skulle jag åka lite i förväg, för jag ville liksom bara åka snabbare än i gåtakt typ. Och det var en bilväg därframme, och det kom några bilar, så jag var ganska koncentrerad på det. Och helt plötsligt var det en trottoarkant där, eller asså jag märkte den inte ;) Och den kanske var 1 dm hög, eller nått sånt, så åkte ju ner, var inte beredd så jag ramla bakåt och slog i armen och huvet i marken. 
Från en början blev jag yr, kunde inte gå, och min arm gjorde så ont så jag bara satt och svor :$ Kunde inte kontrollera den heller.
Så vi åkte in till KS och kolla, men det är bra ;)
 
Nu har jag bara ont överallt, mest i armen och huvet dunkar. Men man ska ju inte klaga.
 
Puss.
Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0