Tillbaka

Nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen :)
Min helg har varit awesome med Alma! Sjukt skönt att åka bort, slippa bry sig om hur man ser ut osv. Vi badade, snackade, garva, spela kort, åt, fota, kolla film och bara chillat helt enkelt! Bilder kommer senare i ett annat inlägg.
 
Kom hem i söndags, och igår skulle jag ju börja blogga. Men Markus kom hem igår kväll, och vi hade inte träffats på nästan 2 veckor, så saknade honom något enormt :$ Så ville bara vara med honom :) 
Jag sov hos honom tills idag, sen så idag kollade vi på solsidan, massor av avsnitt. Det var chill! Vi har även åkt longboard, myst osvosv.
 
Har typ pms, så blir skitlätt ledsen just nu. Så drog hem till Denise, ska sova här osv. 
 
Nu ska vi snart nattbada, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0