Bekännelser

Jag har en dröm som ingen vet om, absolut ingen! Bara jag.
Tycker det är så vidrigt när man ser typ 98 röka. Eller det är alltid vidrigt, men ni fattar grejen.
Tycker det är hemskt att typ alla som går på lågstadiet har märkesklder och iphones/ipads/ipods osvosv. Listan kan göras lång.
När jag har tråkigt googlar jag alltid på random saker. Tex. hur många tuggor kan man ta på ett äpple? osv.
Känslan man får när man inser att man har skickat fel sms till fel person, och det är typ ett ''privat'' sms. Alltså den känslan är verkligen pain in the ass. Vill bara avlida.
Stör mig så otroligt mycket på när vuxna säger att unga människor inte vet vad riktig kärlek är. Tex. att deras förhållanden är mindre seriösa eller att dom är mindre kära. Fattar inte hur man kan tycka så...?
När jag väl är trött, alltså övertrött, och jag har börjat garva är det nästan omöjligt att sluta.
Alltid när jag går på bio, så garva jag åt någon annans garv i salongen. Finns inget mer underbart!


Tumblr_lctptdprdm1qcf2nso1_500_large_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0