Sommarlov!

Min dag igår var fett bra! Först hade jag skolavslutning, den var fett seg. Men Markus och Alma kom, så den blev bättre! Efter det gick vi hem till mig och bara chillade, köpte glass och coola osv. Sen gick Markus, så Alma och jag åkte till Sollentuna C och åt subway, kollade runt oh så. Sen så sov hon hos mig.
På morgonen, så fixade vi oss och hon drog hem, och sen kom Markus till mig. Vi kolla på SATC, sen åkte vi till centrum och åt. Standard att äta där. Sen tillbaka till honom. Men han skulle på möte, och konsert. Så jag drog hem till Denise. Så nu sitter jag här och bara chillar (y)
Puss.


Kommentarer
Postat av: AmandaTuremark

Heeeej sötnos ^^ måste säga att du har fin blogg :) gå in på min och var med i veckans blogg :D

Svar: dd
annaholmlund.blogg.se

2012-06-19 @ 22:31:09
URL: http://amandaturemark.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0