Story of my life.

Hehe, känns som om jag bara uppdaterar om min helg, väntar en vecka, skriver om den igen osv. Men det ska bli bättre! Typ..
Fredags: Tog spruta vid 3, åkte till centrum med mamma och kollade på en sak, åkte till stallet och tog hand om ponnyn, sen åkte jag hem, fixade mig, åt osv, sen vidare till Alma! Hade en fett bra kväll där :') Sov där för dom som inte redan antog det.
Lördag: Var först hemma hos Alma en stund, åkte sen till stallet, och var där ett tag :) Sen drog jag hem, duschade och fixade mig, sen vidare till Markus! Hade det fett bra där också :')
Söndag: Vaknade hos Markus, var där och bara chillade till typ 3...? Det var ju sämst väder så vi satt inne och myste. Sen när jag kom hem ringde jag Alma. Hon var sjuk och deppig stackarn :( Så jag tog snabbaste bussen till henne, och köpte med chips på vägen :') Vi kollade på Dear John, och grät till den. Sen kom jag hem vid 7. Åt, plugagde lite, sen sov. End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0