-

Hehe, glömmer typ bort bloggen ibland..? Eller i alla fall när jag är trött.
Min dag har varit sjukt seg. Började 08.10, slutade 15.45. Hade utvecklingssamtal direkt efter. Så var klar typ 5.
Och det gick fan bra :') Men jaja. Har dock inte sovit så mycket inatt, kunde inte. Vet ej varför, var vaken 1 och en halvtimme typ runt 3 tiden inatt, och ville bara somna om. Men gjorde ej det. Så är sjukt trött! Eller var.. Har tagit ett powernap :') Typ det osmartaste jag kunde göra, för då kanske jag inte är lika trött inatt. Ilandsproblem!
.
Imorgon är det fredag! Oh yes! Har bara SO i 1 timme, sen åker vi iväg till tekniska museumet (y) Allt är bättre än att sitta på lektion.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0