Oj.

Har verkligen inte orkat blogga! Men jag har faktiskt ett liv, och det har varit så fint väder! Så sitter inte vid datorn direkt ;) Aja, i fredags sov jag över hos en kompis, med några tjejkompisar. Badade & vattenkrig, det var asroligt!
Ramlade dock flera gånger, slog i huvet osv. Så har blåmärken på hela armarna, och benen. Ser typ ut som jag har blivit misshandlad...? Jaja.
@Bildlektion (y)
@Vattenrkig! Så söt Elsa.
I lördags åkte jag till stallet, och var där ett tag. Skötte ponnyn och så.
@Stallet
Sen åkte jag hem runt 2, dsuchade osv. Sen vid 4 kom Markus, vi stack och badade! Dock är han badkruka ;) Har lärt mig att åka longboard :') Så tog den när vi åkte och badade i Norrviken. Sen så åkte vi vidare till Sollentuna c, och sen hem. Åt middag hemma, sen vid 8 åkte jag till honom igen. Vi kollade på fil  och bara chillade. Dock somnade jag :$ Hade inte sovit bra natten innan ;) Han fortsatte iaf att kolla på filmen medans jag sov, haha ;) Kom hem vid 12 och somna direkt.
@badat (y) Loveu♥
Igår var jag först i stallet, ledde på knatteridingen. Sen åkte jag till Alma vid 16, badade i henns pool :') Åt middag
där, kolla på film och bara chillade. Det var mys!
Kom hem vid 10 typ, dushade och somnade sen direkt.
Puss.
Vill att det ska vara lika varmt, så man kan bli brun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0