torsdag - söndag

Hej! Har inte orkar blogga, kändes bara tråkigt så sket i det.
Torsdag- Markus kom inte, för han var tvungen att fira sin pappa! Så då gjorde jag inte så mycket, eller skypade lite, plugga osv. Det vanliga.
.
Fredag- Hade äcklig orienteringsdag med skolan, seriöst ville knivhugga lärarna. Riktig skitdag.
Men slutade 12, så liite najs! Åkte till stallet dirkt efter det, sen så på kvällen var jag med Alma, och Denise en stund. Sen så sov jag hos Alma.
.
Lördag- Vaknade hos Alma. Nehe..? Nej, men vi fixade oss, och runt 1 åkte vi till Sollentuna c. Åt subway ♥♥♥♥
Sen så gick vi i affärer, vi köpte inget speciellt. Sen så när jag kom hem runt halv 3, åkte jag till stallet. Var där i typ 2 timmar. När jag kom hem duachde jag och fixade mig. Sen vid typ halv 7 kom Markus förbi, cyklade till ica. Eller han skjutsade mig :$ Åkte tillbaka till han, åt middag där, sen så kolla vi på film och chiillade. Men det var mys! :') Tog bussen hem, kom hem vid 12.
.
Söndag- En riktigt jävla seeeg dag! Har sovit bort halva dagen...? Vaknade av panik, hade så mycket att göra. Men åkte till Kista med min mor, var där en stund, kollade bara runt. Har en rikitgt jävla fuldag!! Så ville bara hem :'(
Sen när jag kom hem har jag pluggat, ätit, ska ut och springa med hunden, duscha, städa rummet, plugga mer, sen sova! Kommer dock inte vara trött eftersom jag sov hela dagen typ..? Standard på söndagar.
.
Men jaja, det var det. Inga bilder tyvärr, eller bara från weheartit.. Men har somsagt fuldag, orkar inte ta bilder, puss.
1337782_large
292668_362066580516992_205618642828454_923482_1704348767_n_large
Tumblr_m3rn9t9vvl1qhs59xo1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0