Underbar dag!♥

Idag så vaknade jag runt 10. Steg upp typ halv 11 gick till köket och gjorde fruktsallad. Standard.
Sen satte jag mig vid datorn ett tag. Sen så vid kvart i 12 så började jag duscha, och fixa mig. För vid 1 så drog jag till Markus :) Först så fixade vi hans kladdkaka, satte in i ugnen och så. Sen började vi kolla på sf.se och välja vilken bio vi skulle se. Det blev ''21 jump street''. Kan rekomendera den stark! Den var asrolig, och bra!
Ni borde se den!
Sen så fick vi skjuts till Kista av hans mor. Sen gick vi och tog ut biljetterna och allt sånt ;)
.
Köpte också en bikini. Visste redan storlek och allt, så tog bra rätt storlek och betalde. Kan visa den sen i ett annat inlägg :)
Sen så åkte jag hem, eller vi fick skjuts hem :')
Och sen jag har bara varit hemma, ätit & skypat med Alma.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0